mspsel

Alla inlägg under oktober 2013

Av mspsel - 30 oktober 2013 01:20

Hej!  
Vissa vet att jag vart borta i en vecka därför upphörde bloggandet ett tag där men nu är jag tillbaka, frisk och .. näeh jag är genom förkyld ..

Ska strax sova ska bara uppdatera lite att jag lever,

Kolla min bloppis btw, - Blmstrandbloppis

Min ig- Linneeablmstrand

pååååås

Av mspsel - 16 oktober 2013 17:58

Hej alla läsare.
Hur har eran dag varit? Min dag har varit skit för att jag missade min konståkningsträning hade tappat bort hjälmen och han inte hämta den så jag fick inte åka, fick helt enkelt cykla hem igen.

fy vad besviken jag är på mig själv men men då vet jag ju i allafall tills nästagång.

Skoldagen har varit kanon! Vi har mest jobabt hela dagen men jag är snart klar med veckans jobb jag och Mily28 kastade sen ner fyllda cola flaskor på marken i ett av NO exprimenten.
Våran kompis flska sprängdes.
Sen till mat var det inge vidare utan det var kålpudding. Jag var så nyttig så jag tog bara rina morötter och sallad. Det var faktiskt jätte gott och är fortfarande mätt.
Sen var det gymnastik .. bara jag som blir så aggresiv i bolllekar att jag knuffas skriker och kastar bolalr i folks huvuden..
Inte .. okej.
Är så sjukt trött men är på skriv humör.

Ska lägga in lite bilder och sen ska jag vänta på att Villa&Ville logagr in så vi kan rolla.
HEjdå ät banan.

Av mspsel - 15 oktober 2013 16:42








Hej ! Idag är det då tisdag och somsagt ska det bli en bildbomb. Har samlat sc till kläder men som tur var kom in festis och hjälpte mig med dom sista sc (:

Justnu ska jag skriva lite på livley's rollspel som kommer upp och på min egen novell dårah - Weak.
Lyssnar på safe and sound med taylor, uhm skulle lägga upp en bild bom så här komemr den ^^
                   

Av mspsel - 14 oktober 2013 16:13

Heeeeeeeeeeeeeeej !
Selena här.
Tillbaka som ni ser har jag bytt header nästan gjort om hela bloggen hahha .

Sitter just nu och lyssnar på grabbarna och dricker kall oboy.

´Ville bara visa er att jag är här igen och allt funkade.

skriver ett till inlägg med en stor bildbomb sen .

pussssssv  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag hoppas ni får kul att läsa my bloggg c':

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

One Direction
Breast Cancer Pink Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards